Jedną z wad wymowy, którą bardzo lubię w terapii jest kappacyzm, czyli nieprawidłowa realizacja głoski [k]. O etapach pojawiania się głoski [k] poczytasz np u Mimowa. Czemu ją lubię? bo daje najfajniejszy efekt w terapii – podobnie jak głoska [r].To znaczy – jak dziecko ją “złapie” – to ona już jest, ale żeby pojawiło się ładne […]

Jedną z wad wymowy, którą bardzo lubię w terapii jest kappacyzm,


czyli nieprawidłowa realizacja głoski [k].

O etapach pojawiania się głoski [k] poczytasz np u Mimowa.

Czemu ją lubię? bo daje najfajniejszy efekt w terapii – podobnie jak głoska [r].
To znaczy – jak dziecko ją “złapie” – to ona już jest,

ale żeby pojawiło się ładne [k] potrzebna jest porcja ćwiczeń.

1. Ćwiczenia motoryki artykulatorów:
– mlaskanie,
– kląskanie,
– wypychanie jezykiem dolnych jedynek,
– picie słomką gęstych płynów/jogurtów,
– gulgotanie jak przy płukaniu zębów,

2. Ustawienie głoski [k], czyli:
– pokazanie dziecku ułożenia artykulatorów,
– próby realizacji,
– przytrzymywanie szpatułką/własnym paluszkiem czubka języka ułożonego za dolnymi jedynkami,
– realizacja głoski w pozycji leżącej, gdy siła grawitacji ułatwia przesuwanie masy języka ku tyłowi,
– w sytuacji bez wyjścia – kiedy wszystkie sztuczki nam się nie udają: realizacja głoski [k] z językiem przytrzymującym chrupkę/cukierka za dolnymi jedynkami.

I kiedy zabrzmi, ucieszy i dziecko i terapeutę /mamę 😉



Zaczynamy automatyzację 😉
Osobiście bardzo lubię ten etap.



W mojej pomocy celowo dobrane są wyrazy

– proste, 

– zbudowane z sylab otwartych,

– bez grup spółgłoskowych,

– bez zmiękczenia (np. kino),

– bez głoski [r] – często czterolatki jej jeszcze nie realizują (i  mają do tego prawo),

– bez głosek [sz, rz, cz, drz] – z tego samego powodu,

– bez głoski [t] – z racji trudności (dziecko do tej pory używało jej do zastępowania głoski [k]).

– ilustracje pochodzą z Internetu, były bez oznaczeń licencyjnych,

– pomysł i wykonanie są mojego autorstwa.

Do kart są wykonane etykietki. Dokładamy podpisy czyli etykietujemy obrazki.


Moje zajęcia wygladąją np tak:(głoska [k] wywołana i ustawiona)

1. Rysowanie raczki: Rysuję kredką rączkę dziecka. Każdy paluszek podpisuję logotomem z głoską [k] w nagłosie. Tłumaczę jak nazywa się kolejny paluszek, dziecko powtarza po mnie. Ćwiczymy małą motorykę starając się unieść kolejny paluszek i prawidłowo go nazwać.

Dla tych, którzy potrafią  – jest też pod rączką ukryty logotom [ki].

Najtrudniej jest z palcem małym i serdecznym 😉

2. Karmienie Minionka:
Kładę przed dzieckiem kartę z Minionkiem i paskiem bananów. Zadaniem dziecka jest odszukanie wśród innych, wyciętych bananów takiego samego układu liter.

Po odszukaniu i ulożeniu wypowiadamy [k] w logotomach:ka, ko, ke ku, ky (jeśli dziecko potrafi  – również ki).
Jeśli udaje się realizować [k] w nagłosie próbujemy karmić drugiego Minionka, który ma głoskę [k] w śródgłosie, oraz kolejnego z gloską [k] w wygłosie.

3. Ćwiczenie słuchu fonemowego.
Pokazuję dziecku kartę do ćwiczeń. Na początku wybieram wyrazy z głoską [k] w nagłosie.Pod każdym obrazkiem jest zaznaczona ilość sylab. Wysłuchujemy z dzieckiem, w której sylabie (czyli w której z części paska) moja/dziecka buzia mówi [k].

Po wysluchaniu właściwego miejsca dziecko przypina tam klamerkę.(mamy tu ćwiczenie słuchu fonemowego i małej motoryki).

Analogicznie pracujemy na kolejnych wyrazach.

Na następnych zajęciach dokładamy karty z głoską [k] w śródglosie, potem w wygłosie. W którymś kolejnym ćwiczeniu mamy już ćwiczenia słuchu fonemowego wyrazów z głoską [k] umieszczoną w różnych miejscach wyrazów.

4. Automatyzacja gloski [k] w nagłosie wyrazowym.

Pokazujemy dziecku kartę ćwiczeń, na której są dokładnie ten same ilustracje. Powtarzamy z dzieckiem znane już wyrazy pilnując, by [k] realizowane było prawidłowo.
Materiał z kart pracy dziecko dostaje do wyćwiczenia w domu. Umawiam się z dzieckiem, że teraz już umie i musi poćwiczyć, by nie zapomnieć do następnego spotkania. Na fotce jedna z dwóch kart.

5. Ćwiczenia percepcyjne – dobieranie kur do jajek. Na ilustracjach zapisane są logotomy (u mnie akurat z głoską [k] w nagłosie). Dziecko wyszukuje właściwy obrazek z jajkiem szukając logotomu i wzorków na kurce.
Wzory kurek z netu – niestety nie pamiętam źródła, a autorka umieściła na nich tylko swój podpis, bez adresu strony. Gdyby ktoś znał źródło – proszę o podpowiedź. 


Dziecko wychodząc z zajęć otrzymuje:
1. Kartę ćwiczeń motoryki,

2. Kartę z rączką do ćwiczeń logotomów,
3. Kartę wyrazów do automatyzacji (nauczonych na zajęciach).
4. Kartę do samokontroli ilości wykonanych ćwiczeń.


Jeśli Ci się podobają moje zajęcia – powiedz o tym w komentarzu.
Istnieje możliwość zdobycia paczki materiałów czyli:

–   kart do ćwiczenia słuchu fonemowego

–  karty do ćwiczeń domowych

 – karty do samokontroli.


Jedyną drogą do zdobycia materiałów jest pozostawienie w komentarzu  Twojego zdania o przydatności wpisu wraz z prośbą o materiały. 

PS. Moje pomoce nie skorygują wady Twojego dziecka – jeśli jesteś mamą smyka, który ma problemy z głoską [k] musisz podejść do logopedy.


Moje pomoce pomogą logopedom, którzy podchodzą do swoich zajęć kreatywnie ;-)J

  • Kasia
    Kasia
    Odpowiedz

    Fajna przykłady automatyzacji głoski. Będę wdzięczna za materiały

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 😉 Proszę zajrzeć do poczty.

      • Agnieszka
        Agnieszka
        Odpowiedz

        Witam, dziękuję za nowe ciekawe pomysły 🙂 – wypróbuję z synem, bo już od bardzo dawna pracujemy nad uzyskaniem głoski K (i G także). Pozdrawiam serdecznie!

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

          • Renata
            Renata

            Jeżeli to jeszcze możliwe to poproszę o materiały.

          • Adrianna
            Adrianna

            Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

        • Ola
          Ola
          Odpowiedz

          Witam. Rewelacyjnie uporządkowana terapia. Mam dziewczynkę, u której moje metody zawodzą. Poproszę o materiały. Pozdrawiam.

          • Adrianna
            Adrianna

            Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

        • Urszula
          Urszula
          Odpowiedz

          Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga. Brakowało mi materiałów Są kreatywne. Będę wdzięczna za przesłanie pomocy na maila,😘

          • Adrianna
            Adrianna

            Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

      • Justyna
        Justyna
        Odpowiedz

        Super rozpracowana niełatwa głoska k. Pomocne! Proszę o materiały

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

      • Lidia
        Lidia
        Odpowiedz

        Proste a zarazem ciekawe. Maluchy to lubią. Dziękuję za inspirację. Proszę o materiały.

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

          • Ola
            Ola

            Rewelacja! Chętnie wykorzystam w swoich terapiach. Niestety mam problem z tą głoską od dłuższego czasu. Chyba próbowaliśmy juz wszystkiego.

            Bede wdzięczna za udostępnienie materiałów 🙂

          • Adrianna
            Adrianna

            Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

      • Anna
        Anna
        Odpowiedz

        Witam, czy mogę prosić o przesłanie materiałów do nauki wywoływania głoski “k”, moja czteroletnia córka nie wymawia ani literki k ani g. Będę bardzo wdzięczna za materiały, zwłaszcza że córka nie chce współpracować z logopedą. Od kiedy trafiłam na pani bloga próbuję z nią wywołać tą głoskę i czasem się uda, ale nie wiem co dalej żeby w sylabach było ją słychać. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

      • Klaudia
        Klaudia
        Odpowiedz

        Dzień dobry, bardzo proste a tak przydatne pomysły 🙂 Oczywiście poproszę o pakę 🙂 Przyda się na pewno…. Pozdrawiam

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

    • Sylwia
      Sylwia
      Odpowiedz

      Świetny i pomocny materiał. Poproszę materialy 😉

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

        • Super pomysły, chętnie wykorzystam w pracy z dzieckiem:)
          Super pomysły, chętnie wykorzystam w pracy z dzieckiem:)
          Odpowiedz

          Proszę o materiały

          • Adrianna
            Adrianna

            Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

    • Patrycja
      Patrycja
      Odpowiedz

      Bardzo inspirujące materiały,jest Pani bardzo kreatywna a to w naszym zawodzie jest cenione jak również zauważalne Pani doświadczenie.Dziekuje za ten wpis gdyż przyda się bardzo w pracy 🙂

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

      • Ewa
        Ewa
        Odpowiedz

        Bardzo ciekawy artykuł i materiały. Podziwiam za kreatywność!! Tacy logopedzi jak Pani są bardzo potrzebni.
        Będę wdzięczna za materiały.

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

    • Anna Głowacka
      Anna Głowacka
      Odpowiedz

      Bardzo ciekawe i niesamowicie kreatywne podejście do wywoływania, utrwalania i automatyzacji głosek. Chylę czoła i proszę o możliwość skorzystania z Pani materiałów. Pozdrawiam serdecznie ☺️

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

    • Elwira
      Elwira
      Odpowiedz

      Bardzo fajne pomysły na prace z głoska K a czy masz jakieś fajne pomysły na głoskę T. Gdybyś chciała się podzielić kartami pracy to chętnie przyjmę 🙂

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

    • Justyna
      Justyna
      Odpowiedz

      Twoje materiały bylyby doskonałą inspiracją w mojej pracy. Byłabym wdzięczna za przesłanie. Dziękuję😉 Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów i satysfajcji z pracy!

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

    • Super propozycje serdecznie dziekuje
      Super propozycje serdecznie dziekuje
      Odpowiedz

      Czy moge nieśmiało poprosic na maila serdecznie pozdrawiam

    • Olga
      Olga
      Odpowiedz

      Dziękuję za podpowiedź! Ćwiczenia są proste i kreatywne, w sam raz dla studentki logopedii na początek! Będę zaglądać częściej 🙂

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

    • kappacyzm
      kappacyzm
      Odpowiedz

      Gratuluję wspaniałych pomysłów. Mam pierwszego pacjenta z kappacyzmem i poszukuję inspiracji dla wymagającego sześciolatka. Chętnie skorzystam z wysłanych materiałów. Dziękuję serdecznie. Sara Kozłowska

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

    • Genialny artykuł
      Genialny artykuł
      Odpowiedz

      Dziękuję za wspaniale metody wywoływania głosi k prosze o materiały, wspaniała pomoce bardzo proszę o przesłanie szczególnie tych z minionkiami

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję, za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty. Minionki są tylko do mojego uzytku, nie mam praw, by je rozpowszechniać, nawet bezpłatnie.

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

    • Iwona
      Iwona
      Odpowiedz

      Wspaniały przydatny post! Kopalnia wiedzy i inspiracji. 🙂

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

    • angela.pawlowicz@interia.pl
      angela.pawlowicz@interia.pl
      Odpowiedz

      Super artykuły, proszę o materiały 😁

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty

    • W bardzo obrazowy i zrozumiały sposób przedstawione kreatywne ćwiczenia dla dzieci z wadami wymowy. Dziękujemy za fachową inspirację i pomysł na dalsze ćwiczenia.
      W bardzo obrazowy i zrozumiały sposób przedstawione kreatywne ćwiczenia dla dzieci z wadami wymowy. Dziękujemy za fachową inspirację i pomysł na dalsze ćwiczenia.
      Odpowiedz

      Dziękujemy o poprosimy o materiały:)

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

    • Edyta
      Edyta
      Odpowiedz

      Bardzo ciekawe pomysły i materiały

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Rewelacja 😍 odkąd miałam przyjemność robienia u Pani praktyk, często wracam na bloga i polecam go również innym 🙂 plus aktualnie mam w gabinecie chłopca z bardzo utrwaloną realizacją głoski [t] na miejscu [k], więc bardzo przyda mi się ten wpis do pracy. Dziękuję! ☺️

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Cieszę się, że ta praktyka przydaje się 😉 Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Super pomoce. Lubię tutaj zaglądać i czerpać z Pani pasji. Polecam innym!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Bardzo dziękuję. Cenię sobie informację zwrotne o moich pomocach. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Ewelina
    Ewelina
    Odpowiedz

    Dla mnie (początkującego logopedy 🍀) Pani wskazówki są bardzo wartościowe. Mam chłopca w terapii z niedosłuchem (ma aparat), który nie zautomatyziwał w mowie spontanicznej głoski k. Dostałam małego pacjenta od koleżanki, która jest na zwolnieniu. Czy powinnam wrócić do ćwiczeń z wywoływania głoski? (w izolacji głoska jest poprawnie realizowana, w prostych wyrazach już nie).

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty. Tam też odpowiedziałam, co robić z opisanym pacjentem 😉

  • Sabina
    Sabina
    Odpowiedz

    Ciekawe propozycje ćwiczeń. Szczególnie spodobało mi się to z dzieleniem wyrazów na sylaby i przypinaniem spinacza 🙂 dobrze, że zwraca Pani uwagę na właściwy dobór słów do utrwalania wymowy głoski [k].

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Edyta
    Edyta
    Odpowiedz

    Super, czekam na więcej.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

    • Anna
      Anna
      Odpowiedz

      Witam, czy mogę prosić o przesłanie materiałów do nauki wywoływania głoski “k”, moja czteroletnia córka nie wymawia ani literki k ani g. Będę bardzo wdzięczna za materiały, zwłaszcza że córka nie chce współpracować z logopedą. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Proszę zajrzeć do poczty. Nie ukrywam, że to trudna głoska często i dla logopedów, ale życzę powodzenia i zmiany nastawienia do logopedy prowadzącego.

  • Dobrosia
    Dobrosia
    Odpowiedz

    Dziękuję za pomysł z chrupkami-na pewno skorzystam, bo pozostałe dotychczas dały słabe efekty. Połączenie ćwiczeń małej motoryki z ćwiczeniami głoski [k], bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i życzę wielu nowych inspirujących rozwiązań. 😊

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Rewelacja. Proste, praktyczne pomoce. Od razu do wykorzystania. Dziękuję

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Ania
    Ania
    Odpowiedz

    Super pomysł z chrupkami 😊 dziękuję. Widzę światełko w tunelu dla jednego opornego małego pacjenta 😍❤️❤️❤️

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Bardzo fajne pomysły 🙂 Jestem początkującym logopedą i mamą smyka, który ma problemy z głoską K i G. Byłabym wdzięczna za możliwość udostępnienia materiałów. Na pewno się przydadzą 🙂 Pozdrawiam serdecznie!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

      • Aga
        Aga
        Odpowiedz

        Bardzo pomysłowe zajęcia na pewno wykorzystam w swojej praktyce😀 ćwiczenie z rączką bedzie hitem👍

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Lidka
    Lidka
    Odpowiedz

    Dziękuję, że Pani dzieli się pomysłami!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Ania
    Ania
    Odpowiedz

    Dobry wieczór,
    Przed chwilą trafiłam na Pani bloga. Jestem zachwycona Pani sposobami na tę niesforną głoskę k. Jeżeli istnieje jeszcze szansa na to by podzieliła się Pani materiałami do jej terapii to będę bardzo Pani wdzięczna.
    Pozdrawiam
    Ania

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Anna
    Anna
    Odpowiedz

    Weszłam tutaj przez przypadek, ale ćwiczenia które Pani oferuje są świetne. Wiem, że będę częstym gościem 😃 dziękuję za garść pomysłów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

    • Dorota
      Dorota
      Odpowiedz

      Bardzo podoba mi się ćwiczenie z klamerkami! Chętnie wypróbuję je na swoich zajęciach 🙂

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Wiola
    Wiola
    Odpowiedz

    Inspirujące, ciekawe… chętnie skorzystam. Życzę dalszych sukcesów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Dorota
    Dorota
    Odpowiedz

    Bardzo przydatne kompendium wiedzy z ćwiczeniami o kappacyzmie. Wiele dzieci się z nim boryka. Proszę o materiały, dla moich dzieciaczków. Dziękuję

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Anna
    Anna
    Odpowiedz

    Świetnie napisane. Chętnie skorzystam z materiałów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

    • Interesujące pomysły , chciałabym je wykorzystać podczas pracy z dzieckiem
      Interesujące pomysły , chciałabym je wykorzystać podczas pracy z dzieckiem
      Odpowiedz

      Ciekawy pomysł na terapię, chętnie wykorzystam podczas pracy z dziećmi

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Witam, świetne pomoce, wspaniałe pomysły na urozmaicenie zajęć logopedycznych, chętnie skorzystałabym z nich na swoich zajęciach

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Marta
    Marta
    Odpowiedz

    Witam serdecznie! Rewelacyjne pomysły do pracy nad głoską ! Mogę prosić o materiały do zajęć ?
    Pozdrawiam serdecznie!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Mirella
    Mirella
    Odpowiedz

    Ćwiczenia świetnie opracowane. Chętnie skorzystam z materiałów. Pozdrawiam serdecznie.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Agata
    Agata
    Odpowiedz

    Ogromnym plusem jest to, że pokazała Pani wszystko krok po kroku i do każdego etapu podaje Pani kilka propozycji ćwiczeń.
    Z góry dziękuję za materiały 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Ola
    Ola
    Odpowiedz

    Witam, super pomysły! Będę wdzięczna za materiały 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

    • Monika
      Monika
      Odpowiedz

      Opracowane przez panią materiały są bardzo ciekawe a jednocześnie czytelne. Uśmiecham się i również proszę o przesłanie.

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Jolanta
    Jolanta
    Odpowiedz

    Dopiero dzisiaj trafiłam na Pani materiały, a jestem nimi zachwycona. Poproszę, jeśli jeszcze można 🤗. Pozdrawiam serdecznie

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Ania
    Ania
    Odpowiedz

    Witam, bardzo ciekawe pomysły do pracy z dziećmi. Dlaczego dopiero teraz tu zajrzałam ,? Sama sie dziwię. Super pomysły!!!!
    Bardzo proszę o pomoce aneczka_s88@wp.pl

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

    • Weronika
      Weronika
      Odpowiedz

      Jestem pod wrażeniem Pani kreatywności,ilości czasu i pracy, które Pani wkłada w przygotowanie materiałów -mówię to jako mama chłopca chodzącego na terapię logopedyczną jak i studentka logopedii Dziękuję!:) Będę bardzo wdzięczna za podzielenie się tymi materiałami

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

        • Ewelina
          Ewelina
          Odpowiedz

          Pomysłowość i kreatywność to Pani drugie imię;) Świetne pomysły!

          • Adrianna
            Adrianna

            Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

      • Gosia
        Gosia
        Odpowiedz

        Bardzo inspirujący wpis, bardzo chętnie skorzystam z Pani pomysłów i materiałów. Dziękuję, że dzieli się Pani swoim doświadczeniem:)

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Teresa
    Teresa
    Odpowiedz

    Bardzo dziękuję P.Adrianno za odpowiedź na mojego posta na Facebooku. Pomoże to w mojej mozolnej pracy nad głoska K, pracuję nad nią już długo. Mój pacjent ma obniżone napięcie mięśniowe, więc tak sobie to tłumaczę że praca potrwa dłużej.Bardzo proszę o udostępnienie materiałów.Pozdrawiam Teresa Szafraniec

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Ewelina
    Ewelina
    Odpowiedz

    Kolejny świetny pomysł na terapię! Dzieci na pewno chętnie pracują 😊Chętnie skorzystam, pozdrawiam 😊

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty

  • Justyna
    Justyna
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe i inspirujące pomysły na zajęcia 🙂 fantastyczna strona. Pozdrawiam i będę wdzięczna za podsyłkę 😉

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty

  • Marta
    Marta
    Odpowiedz

    Świetne pomysły 😊 bardzo mi się podoba Pani kreatywność.
    Czy mogłabym skorzystać z pomocy?

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Magda
    Magda
    Odpowiedz

    Cudownie opracowane ćwiczenia! REWELACJA:)

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Cudne pomysły. Mam nadzieja że teraz uda mi się.
    Cudne pomysły. Mam nadzieja że teraz uda mi się.
    Odpowiedz

    Proszę o materiały

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Magda
    Magda
    Odpowiedz

    Jestem początkującym logopedą, a pomysł na wywołanie głoski k – FANTASTYCZNY !!!. Bardzo chętnie skorzystam z pomocy, które Pani opracowała 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Ewelina
    Ewelina
    Odpowiedz

    Witam! Świetne, kreatywne materiały. Pracuje teraz z małymi pacjentami, którzy będą bardzo zadowoleni z tego typu ćwiczeń. Poproszę o podesłanie materiałów: egibowicz@gmail.com 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Barbara
    Barbara
    Odpowiedz

    Niesamowite pomysły…chwytam garściami z Pani bloga.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Marlena
    Marlena
    Odpowiedz

    Witam serdecznie!
    Bardzo ciekawe zajęcia, świetny pomysł z “rączką” i nie tylko:-) Jestem początkującym logopedą i niezwykle cieszę się, że trafiłam na Pani stronę. Już wiem, że będę częstym gościem na Pani stronie. Jeśli się uczyć, to od najlepszych!!! Mam ucznia, który nie wymawia głoski k i jej dźwięcznego odpowiednika. Chciałabym bardzo skorzystać z Pani materiałów. Czy mogłabym poprosić? Pozdrawiam serdecznie! Marlena Bucholc

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

      • Ewa
        Ewa
        Odpowiedz

        Bardzo fajne różnorodne ćwiczenia, na pewno uatrakcyjnią dzieciom, czasami dla nich samych trudną terapię. Na pewno będę tu częściej zaglądać🙂

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Baśka
    Baśka
    Odpowiedz

    Jak dobrze, że dotarłam na Pani bloga mam teraz 5 dzieci z ta wadą i dzieciom bardzo ciężko ćwiczyć. Super pomysły

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • agnieszka
    agnieszka
    Odpowiedz

    Dzień dobry.
    Chłonę wszystko, co jest na Pani stronie. Pomysły super, które (jeśli Pani pozwoli) wykorzystam. Suuuuper, suuuper!!!! Proszę i ja o materiały:)

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Dzień dobry 🙂 Bardzo dziękuję za ten wpis – podzielenie się pomysłami i doświadczeniem. Jestem dopiero na początku drogi logopedycznej i każda wskazówka jest dla mnie bardzo cenna.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Iwona
    Iwona
    Odpowiedz

    Uwielbiam ludzi którzy wykonują swoją pracę z pasją. Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w logopedii i Pani pomysl już mnie zachwycił. Gdyby Pani zechciała się ze mną podzielić materiałami byłoby super. Iwona

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Pięknie, kreatywnie i ciekawie. Pomysł z ręką prosty i genialny. Chętnie skorzystam. Pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Patrycja
    Patrycja
    Odpowiedz

    Poproszę o materiały, są świetne 🙂 pozdrawiam serdecznie :))

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Ewelina
    Ewelina
    Odpowiedz

    Super materiały i pomysły. Chętnie skorzystam w pracy z dziećmi. To dopiero mój początek, więc nie ukrywam że bardzo mi pomogą i ułatwią. Pozdrawiam 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

  • Emilia
    Emilia
    Odpowiedz

    ŚWIETNA POMOC CHĘTNIE SKORZYSTAM

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂

    • Ola
      Ola
      Odpowiedz

      W bardzo ciekawy i przejrzysty sposób przedstawiła Pani przebieg przykładowego zajęcia z głoska k. Bardzo mi się podoba. Czy można prosić o materiały zastosowane w tym zajęciu? Będę bardzo wdzięczna 👍👏😍
      Ola

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Elżbieta
    Elżbieta
    Odpowiedz

    Właśnie dziś trafiłam przypadkiem na Pani stronę Jestem zachwycona. To niesamowite że tak dogłębnie dzieli się Pani swoją wiedzą.Na pewno skorzystam z Pani wiedzy i pomysłów.Pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Beata
    Beata
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe ćwiczenia. Szczególnie to z chrupkiem.
    Mam teraz w terapii dziewczynkę 5 lat – udało się wywołać piękne K w izolacji, ale nie możemy przejść do sylab… Tu się nie udaje. Może ma Pani na to radę?
    I bardzo chętnie poproszę o materiały. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Halina
    Halina
    Odpowiedz

    Trafiłam tu przypadkiem. Rewelacyjna strona. Jestem początkującą logopedką i Pani rady są dla mnie bezcenne. Będę wdzięczna za materiały.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Ewa
    Ewa
    Odpowiedz

    Powodzenie terapii w dużej mierze zależy od unikania monotonności i różnicowania, wzbogacania pomocy do ćwiczeń. Poprzez ciekawość motywujemy dziecko do wysiłku a tym samym trenowania artykulacji głosek. I to jest kolejny pomysł, który prowadzi do sukcesu. Brawo

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Aga
    Aga
    Odpowiedz

    Dziś trafiłam przypadkiem na Pani stronę i Jestem zachwycona. To początek mojej pracy więc chętnie skorzystam z pomocy. Bardzo proszę o przesłanie materiałów

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    A ja bardzo lubię Panią “czytać”, od dawna podglądam na fb i się inspiruję a teraz mam fana minionków, który ma problem z k oraz g i bardzo chętnie skorzystałabym z kart pracy 🙂 a przy okazji zapytam czy karty owocowe jeszcze się sprawdzają? 😉 pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉 Oczywiście, karty owocowe są genialne <3

  • Ela
    Ela
    Odpowiedz

    Dzien dobry. Gratuluje kreatywnosci , fantastyczne pomysly do praktycznego zastosowania. Bede wdzieczna jako mlody stazem logopeda za udzielone wsparcie w postaci materialow. Pozdrawiam cieplo

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Świetne pomysły warte rozpowszechnienia. ☺

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Sylwia
    Sylwia
    Odpowiedz

    Rewelacyjne materiały do automatyzacji głoski. Można prosić o materiały😀

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Podoba mi się… Chętnie się poczęstuję… Pozdrawiam.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Małgorzata
    Małgorzata
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe zadania. Szczególnie urzekły mnie wzorzyste kury i jajka! Czy mogę prosić o materiały?

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Dagmara
    Dagmara
    Odpowiedz

    Dzień dobry, jestem początkującym logopedą. Mam w jednej z grup szkolnych 8-letniego chłopca z podobnym problemem. Bardzo ciekawe są Pani propozycje (a Minionki trafione!). Jeśli można – skorzystam, Pozdrawiam i czekam na inne ciekawe propozycje.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Paulina
    Paulina
    Odpowiedz

    Super zajęcia – wykorzystam w swojej pracy

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Madzia
    Madzia
    Odpowiedz

    Swietne materiały, bardzo mi sie przydadza w pracy 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

      • Adrianna
        Adrianna
        Odpowiedz

        Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Magda
    Magda
    Odpowiedz

    Witam, przez przypadek trafiłam na Pani stronę i jestem zachwycona. Jestem na początku pracy logopedycznej.Bardzo proszę o przesłanie materiałów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Kamila
    Kamila
    Odpowiedz

    Witam, w bardzo podobny sposób pracuje i na pocżatku wykorzystuje sobie “zaczynam mówić, już mówię” Michalak Widery, własnie tam są te rysunki rączek. Fajnie że mamy podobny pomysł:) Idąc dalej Od głsoki do słowa Bogadanowicz ma przegląd wszystkich głosek, fajnie zrobione:)

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • ewelina
    ewelina
    Odpowiedz

    witam, nie mogę wyjść z podziwu. genialna robota. jesli moge prosic na majla materiały bede ogromnie wdzieczna
    eweton@wp.pl

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Daria
    Daria
    Odpowiedz

    Świetny wpis, syn ma problem tot-kot. Staramy się ćwiczyć, ale tych sposób nie znałam. Poproszę o maila.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Natalia
    Natalia
    Odpowiedz

    Jestem początkującym logopedą i bardzo podobają mi się Pani materiały, są wręcz fenomenalne. Bardzo proszę o maila

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Violetta
    Violetta
    Odpowiedz

    Świetny materiał. Mam właśnie dziecko w terapii, które nie realizuje głoski K. Będę wdzięczna za materiały do pracy. Pozdrawiam Violetta

  • Anna
    Anna
    Odpowiedz

    Witam.
    Świetne materiały do terapii kappacyzmu.
    Jeśli jest taka możliwość to jestem nim zainteresowana.
    Gratuluję pomysłowości.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Bardzo fajny material👌 Osobiście bardzo lubię stosować różnorodność technik pracy i wielozmyslowosc 😉 Podoba mi sie włączenie pracy rak i słuchu fonemowego 👌 Chętnie skorzystam z materiałów 😉
    Bardzo fajny material👌 Osobiście bardzo lubię stosować różnorodność technik pracy i wielozmyslowosc 😉 Podoba mi sie włączenie pracy rak i słuchu fonemowego 👌 Chętnie skorzystam z materiałów 😉
    Odpowiedz

    Bardzo fajny materiał 😉 Osobiście lubię w pracy materiały , które angażują do pracy różne zmysły 😉 fajny pomysł z wykorzystaniem rak i słuchu fonemowego 👌 Chętnie skorzystam z Pani materiałów 😉

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Dorota
    Dorota
    Odpowiedz

    Świetna inspiracja, bardzo mi pomoże mi w pracy z chłopcem, który nie może przebrnąć bariery automatyzacji tej głoski. Poproszę o materiał.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Paulina
    Paulina
    Odpowiedz

    Dzień dobry! Trafiłam na Pani artykuł i zaproponowane ćwiczenia bardzo mi się spodobały. Będę wdzięczna za ich udostępnienie. Pozdrawiam serdecznie! 😊

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Paulina
    Paulina
    Odpowiedz

    Super pomysł i zastosowane pomoce. Bardzo proszę o przesłanie materiałów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉

  • Natalia
    Natalia
    Odpowiedz

    Bardzo mi się podobają Pani pomysły 🙂 Czy jest szansa na otrzymanie materiałów? Będę bardzo wdzięczna 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Ola
    Ola
    Odpowiedz

    Dziękuję za inspirację. Będę wdzięczna za udostępnienie materiałów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Małgorzata
    Małgorzata
    Odpowiedz

    Super pomysły na ciekawe zajęcia dla nieco zniechęconego już Leonka (mój 5 l. podopieczny). Bardzo proszę o materiały. Z góry serdecznie dziękuję. Podziwiam za kreatywność.
    Pozdrawiam, Małgorzata

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Katarzyna
    Katarzyna
    Odpowiedz

    Doceniam Pani Wolę dzielenia się doświadczeniem 🙂 Niezwykle spodobał mi się pomysł z wykorzystaniem klamerek do oznaczania miejsca głoski w zaprezentowanych nazwach obrazków. Przyznaję, że wiele radości sprawia mi okazjonalna możliwość “odszyfrowywania” znaczeń 🙂 w przypadku substytuowania przez Dzieci głosek: “k” i “g” 🙂 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Oksana
    Oksana
    Odpowiedz

    Opracowane przez panią materiały są bardzo ciekawe a jednocześnie czytelne. Uśmiecham się i również proszę o przesłanie.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Barbara
    Barbara
    Odpowiedz

    Bardzo podobają mi się Pani pomoce, w tym trudnym okresie próbuję pracować z dziećmi zdalnie, więc każdy pomysł jest na wagę złota,za Pani zgodą chętnie skorzystam z Pani ciekawych rozwiązań.
    Serdecznie pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Adrianna
    Adrianna
    Odpowiedz

    Wszystko krok po kroku i do każdego etapu podaje Pani kilka propozycji ćwiczeń, bardzo przydatne w naszej pracy takie uporządkowane materiały 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Ola
    Ola
    Odpowiedz

    Cudowne pomysły, nie mama żadnych pomocy na kappacyzm.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Ada
    Ada
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawy artykuł. Kappacyzm w pigułce!!! Ciekawe i przydatne materiały do pracy, z których jeśli pozwolisz również skorzystam.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Basia
    Basia
    Odpowiedz

    Dobry wieczór ,
    jest Pani genialną Adriano, jakże się cieszę, że mamy takie Panie , że było mi dane zobaczyć tę stronę. Podziwiam i gratuluję kreatywności:)
    Chętnie skorzystam z Pani wsparcia:)
    Życzę samych SUKCESÓW

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Beata
    Beata
    Odpowiedz

    Wprawdzie piszę po roku od wpisu, ale mam nadzieję, że Pani zauważy moją prośbę. Podoba mi się niesamowicie pokazanie krok po kroku pracy z głoską [k]. To prawda, z reguły jest to wdzięczna praca i tak jak Pani, lubię terapię tej głoski. Czy mogę skorzystać z materiałów? Pozdrawiam. 😊

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Ania
    Ania
    Odpowiedz

    Dziękuję za ten wpis! Jestem początkującym i poszukującym logopedą. Widzę, jak wiele inspiracji potrzeba, by tę pracę wykonywać dobrze i ciekawie. Dziękuję za tę od Pani. Będę wdzięczna za materiały – urozmaicą terapię moich małych pacjentów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

      • Ola
        Ola
        Odpowiedz

        Dzień dobry ! Świetne materiały, na pewno chętnie się zainspiruję piblikowanymi pomysłami w swoich terapiach 🙂
        Byłabym ogromnie wdzięczna za przesłanie materiałów 😉

        • Adrianna
          Adrianna
          Odpowiedz

          Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Basia
    Basia
    Odpowiedz

    Wspaniały i przemyślany zestaw. Krok po kroku. Będę wdzięczna za przesłanie. Pozdrawiam.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Aleksandra
    Aleksandra
    Odpowiedz

    Fantastyczne sposoby na wywołanie tak trudnej głoski 😉
    Będę wdzięczna za przesłanie materiałów.

    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Katarzyna
    Katarzyna
    Odpowiedz

    Witam, bardzo ciekawe pomysły i fajne pomoce. Będę wdzięczna za przesłanie materiałów. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Ela
    Ela
    Odpowiedz

    Ciekawe pomysły i karty pracy. Jeśli można otrzymać materiały to już z góry dziękuję.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • GOSIA
    GOSIA
    Odpowiedz

    Super propozycje mało ćwiczeń na gloskę k poproszę materiały jeśli mozna

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Gosia
    Gosia
    Odpowiedz

    Super propozycje bo mało jest tego w propozycjach w Internecie na pewno się przyda w pracy poproszę o materiały jeśli można

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Katarzyna
    Katarzyna
    Odpowiedz

    Witam! Poproszę o materiały, chciałabym zapoznać się z nimi i wykorzystać je s swojej pracy. Dotychczasowe pomoce od Pani bardzo mi się sprawdziły. Dziękuje!!!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Małgorzata
    Małgorzata
    Odpowiedz

    Przeczytałam z ogromną ciekawością. Gotowy algorytm 🙂 postępowania przy trudnej głosce k. Serdecznie pozdrawiam.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Klaudia
    Klaudia
    Odpowiedz

    Właśnie trafił do mnie chłopiec, który nie realizuje głoski [k] więc jak najbardziej wykorzystam wszystkie pomysły w swojej pracy. Poproszę o materiały 😉

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Patrycja
    Patrycja
    Odpowiedz

    Świetne pomysły 🙂 odrysowanie ręki dziecka muszę wykorzystać na zajęciach. Zainspirowałaś mnie:) jeśli jest szansa poproszę o materiały na e mail pozdrawiam. pmajda@onet.pl

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Marta
    Marta
    Odpowiedz

    Bardzo inspirujące propozycje ćwiczeń. Będę ogromnie wdzięczna za przesłanie materiałów. 🙂 Pozdrawiam serdecznie.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Agata
    Agata
    Odpowiedz

    Witam,
    B. ciekawe ćwiczenia i gratis w postaci ćwiczenia motoryki małej:)
    Będę wdzięczna za przesłanie materiałów

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Dominika
    Dominika
    Odpowiedz

    Super pomysły! Dzieci chętnie przy takich ćwiczeniach będą pracować!!!! Z miłą chęcią skorzystam z pomysłów i materiałów! Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Beata
    Beata
    Odpowiedz

    Świetna inspiracja, gratuluje pomysłów!

    Bardzo proszę o wysłanie materiałów <3

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Kinga
    Kinga
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe zabawy i pomysły.
    Będę wdzięczna za przesłanie materiałów. Pozdrawiam.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Anna
    Anna
    Odpowiedz

    Adrianno, podoba mi się Twój pomysł na realizację głoski “k”. O wykorzystaniu ręki nie pomyślałam 👍

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty

  • Natalia
    Natalia
    Odpowiedz

    Bardzo pomocny artykuł i propozycje na ćwiczenia z głoską . Będę wdzięczna za materiały.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Aneta
    Aneta
    Odpowiedz

    Świetne pomoce, zwłaszcza dla tych (ja), którzy ze współczesnymi filmami dla dzieci są do tyłu, bo własne maluchy już urosły :). Pozdrawiam i proszę jeśli można o materiały.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Karolina
    Karolina
    Odpowiedz

    Materiał bardzo pomocny 🙂 Mam problem na zajęciach z chłopcem i brakowało mi już pomysłów jak zachęcić go do współpracy 😀

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agata
    Agata
    Odpowiedz

    Witam 🙂 bardzo ciekawe, kreatywne pomoce, na pewno przydadzą się w gabinecie

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Witam, bardzo ciekawe pomysły do pracy, szczególnie przy pracy nad słuchem fonemowym. Chętnie skorzystam i ja 🙂 Życzę kolejnych kreatywnych pomysłów 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Marta
    Marta
    Odpowiedz

    Witam super materiały. Chętnie wykorzystam na zajęciach 🙂 Pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Dziękuję za stworzenie tak wspaniałego bloga! Odkryłam go dopiero w zeszłym miesiącu i bardzo żałuję, że tak późno. Codziennie czytam i nadrabiam zaległości, a że akurat trafiła do mnie dziewczynka, u której jest problem z usyskaniem głoski k, to pozwolę sobie pierwszy raz poprasić o materiały. Na pewno bardzo ułatwią i urozmaicą nam zajęcia 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Edyta
    Edyta
    Odpowiedz

    Bardzo fajna strona z ćwiczeniami. Mój synek właśnie ma problem z głoską k, g. Zamienia te głoski k na t, i g na d. Chętnie skorzystalibyśmy z Pani materiałów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Krystyna
    Krystyna
    Odpowiedz

    Dzień dobry, bardzo kreatywne pomoce, bardzo się cieszę, że dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem. Obecnie pracuję z maluszkiem nad wywołaniem głoski k i będę wdzięczna za pomoc i udostępnienie Twoich pomysłów. Pozdrawiam serdecznie Krysia
    krysiafish70@wp.pl

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agata
    Agata
    Odpowiedz

    Dopiero trafiłam tutaj do Pani. Chyba będę częstym gościem ponieważ bardzo podobają mi się Pani pomysły:) Chętnie z nich bym skorzystała. Pozdrawiam!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Kinga
    Kinga
    Odpowiedz

    Dzień dobry, bardzo się cieszę, że trafiłam na Pani wpis 🙂 szukałam czegoś w sieci do ćwiczeń z głoską [k], a tu taka skarbnica! Kojarzę Panią z różnych forów logopedycznych z Facebooka, tym bardziej proszę o możliwość skorzystania z materiałów przygotowanych przez Panią 🙂
    Pozdrawiam,
    Kinga

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Anna
    Anna
    Odpowiedz

    Pani Ado jest Pani “kopalnią pomysłów” 🙂 często przeglądam w celu inspiracji.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Joanna
    Joanna
    Odpowiedz

    Bardzo przydatny wpis i ciekawe pomoce. Chętnie z nich skorzystam 🙂 pozdrawiam serdecznie

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Ania
    Ania
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe pomysły na pomoce logopedyczne, będę wdzięczna za przesłanie materiałów do wykorzystania na zajęciach z dziećmi.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Świetne i proste pomysły! Będę wdzięczna za materiały!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Dobrusia
    Dobrusia
    Odpowiedz

    Bardzo rzeczowy instruktaż i mnóstwo inspiracji- bardzo dziękuję. Chętnie skorzystałabym z materiałów do ćwiczeń 😉

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Małgorzata
    Małgorzata
    Odpowiedz

    Super pomysły i pomoce cieszę się, ze trafiłam na Pani stronę, bardzo proszę o materiły i z góry dziękuję.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty

  • Edyta
    Edyta
    Odpowiedz

    Super materiały, wspaniałe inspiracje. Będę wdzięczna za przesłanie pomocy.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty

  • Natalia
    Natalia
    Odpowiedz

    Super pomysły. Materiały proste i nie przytłaczające dziecka. Do tego z pomysłem i ciekawe. Jeżeli istnieje możliwość przesłania materiału będę bardzo wdzięczna 🙂

  • Dominika
    Dominika
    Odpowiedz

    Bardzo podobają mi się Pani pomysły! Mam trochę podobnych rzeczy w swojej biblioteczce, ale n inne głoski, dlatego serdecznie prosiłabym o przesłanie tych:) Piękno tkwi w prostocie!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Grażyna
    Grażyna
    Odpowiedz

    Pomysł konkretny, przejrzysty, który pomógłby mi, początkującej w zawodzie logopeda na efektywniejszą pracę z dziećmi. Byłabym wdzięczna za udostępnienie mi Pani materiałów.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Aleksandra
    Aleksandra
    Odpowiedz

    Super pomoce – nawet nie pomyślałam, ze może być taka pomoc -RĄCZKA z sylabami. Pracuje s przedszkolu integr. Jestem nauczycielem i mam pare godzin logopedii. Na pewno skorzystam z takiego pomysłu i oczywiście innych. Pozdrawiam

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Rewelacyjne pomysły!! Bardzo chętnie skorzystam z takich pomysłów. Pozdrawiam 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Witam serdecznie! Dopiero rozpoczynam.prace jako logopeda, ale czytalam Pani blog z wielkim zainteresowaniem. Jest bardzo ciekawy. Poproszę o materialy.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Beata
    Beata
    Odpowiedz

    Bardzo inspirujące ćwiczenia. Skorzystam z ćwiczeń na swoich zajęciach. Pozdrawiam,

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Joanna
    Joanna
    Odpowiedz

    dzień dobry. bardzo podobają mi się te pomysły.
    chetnie z nich skorzystam 🙂 Będę wdzięczna za udostępienie

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Magdalena
    Magdalena
    Odpowiedz

    Po raz kolejny skorzystam z Pani świetnych pomocy. Niby jest teraz wszędzie sporo materiałów, ale te Pani są przemyślane, konkretne, takie gotowe do pracy… Pozdrawiam i dziękuję!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Ewa
    Ewa
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe materiały i skuteczne pomysły na pracę z dziećmi. Gratuluję!
    Bardzo proszę o materiały.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Ula
    Ula
    Odpowiedz

    Ciekawe pomoce. Myślę, że dzieciom będą się podobały: karmienie Minionka, wyszukiwanie sylab. Dzieci działają a to się im podoba. Super.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Kasia
    Kasia
    Odpowiedz

    Super podejście do głoski K. Będę wdzięczna za materiały 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Iwona Beata
    Iwona Beata
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe pomoce, poproszę. Pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • ANNA
    ANNA
    Odpowiedz

    Pięknie to Pani opracowała będę wdzięczna za materiały

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Dagmara
    Dagmara
    Odpowiedz

    Świetne ćwiczenia, ciekawe i myślę, że pomocne. Bardzo chętnie z nich skorzystam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Magda
    Magda
    Odpowiedz

    Dzień dobry, dziękuję za inspirację i proszę o udostępnienie materiałów. Pozdrawiam. Magda

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Monika
    Monika
    Odpowiedz

    Bardzo przydatny artykuł. Będę wdzięczna za materiały 😉

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Ma Pani niesamowite pomysły. Dzieci na pewno będą bardzo zaangażowane podczas wykonywania poszczególnych zadań. Będę wdzięczna za materiały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Asia
    Asia
    Odpowiedz

    Wspaniałe pomysły i świetna inspiracja 🙂 bardzo dziękuję, że dzieli się Pani swoją wiedzą!!!! Będę wdzięczna za materiały! pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Kasia
    Kasia
    Odpowiedz

    Świetny materiał. Będę wdzięczna, jeżeli się Pani nim podzieli.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Klaudia
    Klaudia
    Odpowiedz

    Bardzo dziękuję za świetne pomysły do pracy na głoską K. Na pewno wykorzystam na swoich zajęciach. Proszę o materiały 😉 Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie! 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Magdalena
    Magdalena
    Odpowiedz

    Bardzo przydatne materiały do pracy nad głoską K jestem początkującym logopedą napewno wykorzytam je na zajęciach. Pozdrawiam serdecznie.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Magdalena
    Magdalena
    Odpowiedz

    Witam rozpoczynam właśnie pracę jako logopeda przedszkolny i szukam ciekawych materiałów na głoskę K. Chętnie skorzystałabym z Pani materiałów. Z góry dziękuje pozdrawiam.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Jola
    Jola
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe materiały oraz opis jak je wykorzystać do pracy. Bardzo proszę o przesłanie materiałów i z góry dziękuję.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Nikola
    Nikola
    Odpowiedz

    Dzień dobry, wspaniałe pomoce, które z chęcią wykorzystałabym w pracy terapeutycznej. Bardzo proszę o możliwość przesłania materiałów 🙂 pozdrawiam!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Wszystko świetnie wytłumaczone, czy mogę prosić o materiały? Z góry bardzo dziękuję 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • IZA
    IZA
    Odpowiedz

    Piękne materiały, świetne pomysły : ) jeśli można o nie prosić będę bardzo wdzięczna

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Kasia
    Kasia
    Odpowiedz

    Super inspiracje:). Dziękuję serdecznie
    Będę wdzięczna za materiały:)
    Serdecznie pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Justyna
    Justyna
    Odpowiedz

    Gratuluję wspaniałych pomysłów i dziękuję za inspiracje. Czy można prosić o materiały?

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agnieszka
    Agnieszka
    Odpowiedz

    Jako przyszła terapeutka logopedii czerpię z Pani inspiracje super pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Martyna
    Martyna
    Odpowiedz

    Bardzo ciekawe pomysły, inspirujący wpis! Czy mogę prosić o materiały? Jestem początkującym logopedą i Pani pomysłowe ćwiczenia na pewno uatrakcyjnią moje zajęcia.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Katarzyna
    Katarzyna
    Odpowiedz

    ŚWIETNE POMOCE I SUPER POMYSŁY. Chętnie wykorzystam :).

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Anna
    Anna
    Odpowiedz

    Bardzo wartościowe wskazówki i kreatywny plan terapii. Bardzo poproszę o materiały.

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Gabriela
    Gabriela
    Odpowiedz

    Witam, cudowne pomysły, zachęcą każdego smyka, który wymaga wsparcia języka 🙂 Jestem już trochę wypalonym logopedą i ogromnie się cieszę, że zetknęłam się dzisiaj z Pani materiałami. Będę garściami korzystać z Pani pomysłów. Pozdrawiam serdecznie!!!!!!!!!!!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Agata
    Agata
    Odpowiedz

    Świetne pomysły:) jestem zachwycona:) bardzo proszę o materiały:) serdecznie pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Malwina
    Malwina
    Odpowiedz

    Dzień dobry, bardzo ciekawe i pomocne materiały, czy można prosić o przesłanie na maila? Będę bardzo wdzięczna, pozdrawiam

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Ola
    Ola
    Odpowiedz

    Ciekawy wpis i pomocne materiały! Barwo 🙂

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Ola
    Ola
    Odpowiedz

    Dzięki Pani wiem co dzieciaki będą robić na kolejnych zajęciach! 🙂 Dziękuję!

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

  • Ela
    Ela
    Odpowiedz

    Dzień dobry
    Bardzo pomysłowe pomoce i obszerne. Poproszę o możliwość skorzystania z nich.
    Dziękuję

    • Adrianna
      Adrianna
      Odpowiedz

      Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked (wymagane)

Koszyk
Brak produktów w koszyku!
Kwota częściowa
0.00 
Całkowita kwota
0.00 
0
Pracownia Adrianna