Jedną z wad wymowy, którą bardzo lubię w terapii jest kappacyzm,
czyli nieprawidłowa realizacja głoski [k].
O etapach pojawiania się głoski [k] poczytasz np u Mimowa.
Czemu ją lubię? bo daje najfajniejszy efekt w terapii – podobnie jak głoska [r].
To znaczy – jak dziecko ją “złapie” – to ona już jest,
ale żeby pojawiło się ładne [k] potrzebna jest porcja ćwiczeń.
1. Ćwiczenia motoryki artykulatorów:
– mlaskanie,
– kląskanie,
– wypychanie jezykiem dolnych jedynek,
– picie słomką gęstych płynów/jogurtów,
– gulgotanie jak przy płukaniu zębów,
2. Ustawienie głoski [k], czyli:
– pokazanie dziecku ułożenia artykulatorów,
– próby realizacji,
– przytrzymywanie szpatułką/własnym paluszkiem czubka języka ułożonego za dolnymi jedynkami,
– realizacja głoski w pozycji leżącej, gdy siła grawitacji ułatwia przesuwanie masy języka ku tyłowi,
– w sytuacji bez wyjścia – kiedy wszystkie sztuczki nam się nie udają: realizacja głoski [k] z językiem przytrzymującym chrupkę/cukierka za dolnymi jedynkami.
I kiedy zabrzmi, ucieszy i dziecko i terapeutę /mamę 😉
Zaczynamy automatyzację 😉
Osobiście bardzo lubię ten etap.
W mojej pomocy celowo dobrane są wyrazy
– proste,
– zbudowane z sylab otwartych,
– bez grup spółgłoskowych,
– bez zmiękczenia (np. kino),
– bez głoski [r] – często czterolatki jej jeszcze nie realizują (i mają do tego prawo),
– bez głosek [sz, rz, cz, drz] – z tego samego powodu,
– bez głoski [t] – z racji trudności (dziecko do tej pory używało jej do zastępowania głoski [k]).
– ilustracje pochodzą z Internetu, były bez oznaczeń licencyjnych,
– pomysł i wykonanie są mojego autorstwa.
Do kart są wykonane etykietki. Dokładamy podpisy czyli etykietujemy obrazki.
Moje zajęcia wygladąją np tak:(głoska [k] wywołana i ustawiona)
1. Rysowanie raczki: Rysuję kredką rączkę dziecka. Każdy paluszek podpisuję logotomem z głoską [k] w nagłosie. Tłumaczę jak nazywa się kolejny paluszek, dziecko powtarza po mnie. Ćwiczymy małą motorykę starając się unieść kolejny paluszek i prawidłowo go nazwać.
Dla tych, którzy potrafią – jest też pod rączką ukryty logotom [ki].
Najtrudniej jest z palcem małym i serdecznym 😉
2. Karmienie Minionka:
Kładę przed dzieckiem kartę z Minionkiem i paskiem bananów. Zadaniem dziecka jest odszukanie wśród innych, wyciętych bananów takiego samego układu liter.
Po odszukaniu i ulożeniu wypowiadamy [k] w logotomach:ka, ko, ke ku, ky (jeśli dziecko potrafi – również ki).
Jeśli udaje się realizować [k] w nagłosie próbujemy karmić drugiego Minionka, który ma głoskę [k] w śródgłosie, oraz kolejnego z gloską [k] w wygłosie.
3. Ćwiczenie słuchu fonemowego.
Pokazuję dziecku kartę do ćwiczeń. Na początku wybieram wyrazy z głoską [k] w nagłosie.Pod każdym obrazkiem jest zaznaczona ilość sylab. Wysłuchujemy z dzieckiem, w której sylabie (czyli w której z części paska) moja/dziecka buzia mówi [k].
Po wysluchaniu właściwego miejsca dziecko przypina tam klamerkę.(mamy tu ćwiczenie słuchu fonemowego i małej motoryki).
Analogicznie pracujemy na kolejnych wyrazach.
Na następnych zajęciach dokładamy karty z głoską [k] w śródglosie, potem w wygłosie. W którymś kolejnym ćwiczeniu mamy już ćwiczenia słuchu fonemowego wyrazów z głoską [k] umieszczoną w różnych miejscach wyrazów.
4. Automatyzacja gloski [k] w nagłosie wyrazowym.
Pokazujemy dziecku kartę ćwiczeń, na której są dokładnie ten same ilustracje. Powtarzamy z dzieckiem znane już wyrazy pilnując, by [k] realizowane było prawidłowo.
Materiał z kart pracy dziecko dostaje do wyćwiczenia w domu. Umawiam się z dzieckiem, że teraz już umie i musi poćwiczyć, by nie zapomnieć do następnego spotkania. Na fotce jedna z dwóch kart.
5. Ćwiczenia percepcyjne – dobieranie kur do jajek. Na ilustracjach zapisane są logotomy (u mnie akurat z głoską [k] w nagłosie). Dziecko wyszukuje właściwy obrazek z jajkiem szukając logotomu i wzorków na kurce.
Wzory kurek z netu – niestety nie pamiętam źródła, a autorka umieściła na nich tylko swój podpis, bez adresu strony. Gdyby ktoś znał źródło – proszę o podpowiedź.
Dziecko wychodząc z zajęć otrzymuje:
1. Kartę ćwiczeń motoryki,
2. Kartę z rączką do ćwiczeń logotomów,
3. Kartę wyrazów do automatyzacji (nauczonych na zajęciach).
4. Kartę do samokontroli ilości wykonanych ćwiczeń.
Jeśli Ci się podobają moje zajęcia – powiedz o tym w komentarzu.
Istnieje możliwość zdobycia paczki materiałów czyli:
– kart do ćwiczenia słuchu fonemowego
– karty do ćwiczeń domowych
– karty do samokontroli.
Jedyną drogą do zdobycia materiałów jest pozostawienie w komentarzu Twojego zdania o przydatności wpisu wraz z prośbą o materiały.
PS. Moje pomoce nie skorygują wady Twojego dziecka – jeśli jesteś mamą smyka, który ma problemy z głoską [k] musisz podejść do logopedy.
Moje pomoce pomogą logopedom, którzy podchodzą do swoich zajęć kreatywnie ;-)J
Kasia
Fajna przykłady automatyzacji głoski. Będę wdzięczna za materiały
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 😉 Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Witam, dziękuję za nowe ciekawe pomysły 🙂 – wypróbuję z synem, bo już od bardzo dawna pracujemy nad uzyskaniem głoski K (i G także). Pozdrawiam serdecznie!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Renata
Jeżeli to jeszcze możliwe to poproszę o materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Ola
Witam. Rewelacyjnie uporządkowana terapia. Mam dziewczynkę, u której moje metody zawodzą. Poproszę o materiały. Pozdrawiam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Urszula
Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga. Brakowało mi materiałów Są kreatywne. Będę wdzięczna za przesłanie pomocy na maila,😘
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Justyna
Super rozpracowana niełatwa głoska k. Pomocne! Proszę o materiały
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Lidia
Proste a zarazem ciekawe. Maluchy to lubią. Dziękuję za inspirację. Proszę o materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Ola
Rewelacja! Chętnie wykorzystam w swoich terapiach. Niestety mam problem z tą głoską od dłuższego czasu. Chyba próbowaliśmy juz wszystkiego.
Bede wdzięczna za udostępnienie materiałów 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Anna
Witam, czy mogę prosić o przesłanie materiałów do nauki wywoływania głoski “k”, moja czteroletnia córka nie wymawia ani literki k ani g. Będę bardzo wdzięczna za materiały, zwłaszcza że córka nie chce współpracować z logopedą. Od kiedy trafiłam na pani bloga próbuję z nią wywołać tą głoskę i czasem się uda, ale nie wiem co dalej żeby w sylabach było ją słychać. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Klaudia
Dzień dobry, bardzo proste a tak przydatne pomysły 🙂 Oczywiście poproszę o pakę 🙂 Przyda się na pewno…. Pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Sylwia
Świetny i pomocny materiał. Poproszę materialy 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Super pomysły, chętnie wykorzystam w pracy z dzieckiem:)
Proszę o materiały
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Patrycja
Bardzo inspirujące materiały,jest Pani bardzo kreatywna a to w naszym zawodzie jest cenione jak również zauważalne Pani doświadczenie.Dziekuje za ten wpis gdyż przyda się bardzo w pracy 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ewa
Bardzo ciekawy artykuł i materiały. Podziwiam za kreatywność!! Tacy logopedzi jak Pani są bardzo potrzebni.
Będę wdzięczna za materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Anna Głowacka
Bardzo ciekawe i niesamowicie kreatywne podejście do wywoływania, utrwalania i automatyzacji głosek. Chylę czoła i proszę o możliwość skorzystania z Pani materiałów. Pozdrawiam serdecznie ☺️
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Elwira
Bardzo fajne pomysły na prace z głoska K a czy masz jakieś fajne pomysły na głoskę T. Gdybyś chciała się podzielić kartami pracy to chętnie przyjmę 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Justyna
Twoje materiały bylyby doskonałą inspiracją w mojej pracy. Byłabym wdzięczna za przesłanie. Dziękuję😉 Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów i satysfajcji z pracy!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Super propozycje serdecznie dziekuje
Czy moge nieśmiało poprosic na maila serdecznie pozdrawiam
Olga
Dziękuję za podpowiedź! Ćwiczenia są proste i kreatywne, w sam raz dla studentki logopedii na początek! Będę zaglądać częściej 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
kappacyzm
Gratuluję wspaniałych pomysłów. Mam pierwszego pacjenta z kappacyzmem i poszukuję inspiracji dla wymagającego sześciolatka. Chętnie skorzystam z wysłanych materiałów. Dziękuję serdecznie. Sara Kozłowska
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Genialny artykuł
Dziękuję za wspaniale metody wywoływania głosi k prosze o materiały, wspaniała pomoce bardzo proszę o przesłanie szczególnie tych z minionkiami
Adrianna
Dziękuję, za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty. Minionki są tylko do mojego uzytku, nie mam praw, by je rozpowszechniać, nawet bezpłatnie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Iwona
Wspaniały przydatny post! Kopalnia wiedzy i inspiracji. 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
angela.pawlowicz@interia.pl
Super artykuły, proszę o materiały 😁
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty
W bardzo obrazowy i zrozumiały sposób przedstawione kreatywne ćwiczenia dla dzieci z wadami wymowy. Dziękujemy za fachową inspirację i pomysł na dalsze ćwiczenia.
Dziękujemy o poprosimy o materiały:)
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Edyta
Bardzo ciekawe pomysły i materiały
Adrianna
Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Rewelacja 😍 odkąd miałam przyjemność robienia u Pani praktyk, często wracam na bloga i polecam go również innym 🙂 plus aktualnie mam w gabinecie chłopca z bardzo utrwaloną realizacją głoski [t] na miejscu [k], więc bardzo przyda mi się ten wpis do pracy. Dziękuję! ☺️
Adrianna
Cieszę się, że ta praktyka przydaje się 😉 Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Super pomoce. Lubię tutaj zaglądać i czerpać z Pani pasji. Polecam innym!
Adrianna
Bardzo dziękuję. Cenię sobie informację zwrotne o moich pomocach. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Ewelina
Dla mnie (początkującego logopedy 🍀) Pani wskazówki są bardzo wartościowe. Mam chłopca w terapii z niedosłuchem (ma aparat), który nie zautomatyziwał w mowie spontanicznej głoski k. Dostałam małego pacjenta od koleżanki, która jest na zwolnieniu. Czy powinnam wrócić do ćwiczeń z wywoływania głoski? (w izolacji głoska jest poprawnie realizowana, w prostych wyrazach już nie).
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty. Tam też odpowiedziałam, co robić z opisanym pacjentem 😉
Sabina
Ciekawe propozycje ćwiczeń. Szczególnie spodobało mi się to z dzieleniem wyrazów na sylaby i przypinaniem spinacza 🙂 dobrze, że zwraca Pani uwagę na właściwy dobór słów do utrwalania wymowy głoski [k].
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Edyta
Super, czekam na więcej.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Anna
Witam, czy mogę prosić o przesłanie materiałów do nauki wywoływania głoski “k”, moja czteroletnia córka nie wymawia ani literki k ani g. Będę bardzo wdzięczna za materiały, zwłaszcza że córka nie chce współpracować z logopedą. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Adrianna
Proszę zajrzeć do poczty. Nie ukrywam, że to trudna głoska często i dla logopedów, ale życzę powodzenia i zmiany nastawienia do logopedy prowadzącego.
Dobrosia
Dziękuję za pomysł z chrupkami-na pewno skorzystam, bo pozostałe dotychczas dały słabe efekty. Połączenie ćwiczeń małej motoryki z ćwiczeniami głoski [k], bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i życzę wielu nowych inspirujących rozwiązań. 😊
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Monika
Rewelacja. Proste, praktyczne pomoce. Od razu do wykorzystania. Dziękuję
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Ania
Super pomysł z chrupkami 😊 dziękuję. Widzę światełko w tunelu dla jednego opornego małego pacjenta 😍❤️❤️❤️
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Agnieszka
Bardzo fajne pomysły 🙂 Jestem początkującym logopedą i mamą smyka, który ma problemy z głoską K i G. Byłabym wdzięczna za możliwość udostępnienia materiałów. Na pewno się przydadzą 🙂 Pozdrawiam serdecznie!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Aga
Bardzo pomysłowe zajęcia na pewno wykorzystam w swojej praktyce😀 ćwiczenie z rączką bedzie hitem👍
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Lidka
Dziękuję, że Pani dzieli się pomysłami!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Ania
Dobry wieczór,
Przed chwilą trafiłam na Pani bloga. Jestem zachwycona Pani sposobami na tę niesforną głoskę k. Jeżeli istnieje jeszcze szansa na to by podzieliła się Pani materiałami do jej terapii to będę bardzo Pani wdzięczna.
Pozdrawiam
Ania
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Anna
Weszłam tutaj przez przypadek, ale ćwiczenia które Pani oferuje są świetne. Wiem, że będę częstym gościem 😃 dziękuję za garść pomysłów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Dorota
Bardzo podoba mi się ćwiczenie z klamerkami! Chętnie wypróbuję je na swoich zajęciach 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Wiola
Inspirujące, ciekawe… chętnie skorzystam. Życzę dalszych sukcesów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Dorota
Bardzo przydatne kompendium wiedzy z ćwiczeniami o kappacyzmie. Wiele dzieci się z nim boryka. Proszę o materiały, dla moich dzieciaczków. Dziękuję
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Anna
Świetnie napisane. Chętnie skorzystam z materiałów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Interesujące pomysły , chciałabym je wykorzystać podczas pracy z dzieckiem
Ciekawy pomysł na terapię, chętnie wykorzystam podczas pracy z dziećmi
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Witam, świetne pomoce, wspaniałe pomysły na urozmaicenie zajęć logopedycznych, chętnie skorzystałabym z nich na swoich zajęciach
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 😉
Marta
Witam serdecznie! Rewelacyjne pomysły do pracy nad głoską ! Mogę prosić o materiały do zajęć ?
Pozdrawiam serdecznie!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Mirella
Ćwiczenia świetnie opracowane. Chętnie skorzystam z materiałów. Pozdrawiam serdecznie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Agata
Ogromnym plusem jest to, że pokazała Pani wszystko krok po kroku i do każdego etapu podaje Pani kilka propozycji ćwiczeń.
Z góry dziękuję za materiały 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ola
Witam, super pomysły! Będę wdzięczna za materiały 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Monika
Opracowane przez panią materiały są bardzo ciekawe a jednocześnie czytelne. Uśmiecham się i również proszę o przesłanie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Jolanta
Dopiero dzisiaj trafiłam na Pani materiały, a jestem nimi zachwycona. Poproszę, jeśli jeszcze można 🤗. Pozdrawiam serdecznie
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ania
Witam, bardzo ciekawe pomysły do pracy z dziećmi. Dlaczego dopiero teraz tu zajrzałam ,? Sama sie dziwię. Super pomysły!!!!
Bardzo proszę o pomoce aneczka_s88@wp.pl
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Weronika
Jestem pod wrażeniem Pani kreatywności,ilości czasu i pracy, które Pani wkłada w przygotowanie materiałów -mówię to jako mama chłopca chodzącego na terapię logopedyczną jak i studentka logopedii Dziękuję!:) Będę bardzo wdzięczna za podzielenie się tymi materiałami
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ewelina
Pomysłowość i kreatywność to Pani drugie imię;) Świetne pomysły!
Adrianna
Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Gosia
Bardzo inspirujący wpis, bardzo chętnie skorzystam z Pani pomysłów i materiałów. Dziękuję, że dzieli się Pani swoim doświadczeniem:)
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Teresa
Bardzo dziękuję P.Adrianno za odpowiedź na mojego posta na Facebooku. Pomoże to w mojej mozolnej pracy nad głoska K, pracuję nad nią już długo. Mój pacjent ma obniżone napięcie mięśniowe, więc tak sobie to tłumaczę że praca potrwa dłużej.Bardzo proszę o udostępnienie materiałów.Pozdrawiam Teresa Szafraniec
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ewelina
Kolejny świetny pomysł na terapię! Dzieci na pewno chętnie pracują 😊Chętnie skorzystam, pozdrawiam 😊
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty
Justyna
Bardzo ciekawe i inspirujące pomysły na zajęcia 🙂 fantastyczna strona. Pozdrawiam i będę wdzięczna za podsyłkę 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty
Marta
Świetne pomysły 😊 bardzo mi się podoba Pani kreatywność.
Czy mogłabym skorzystać z pomocy?
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Magda
Cudownie opracowane ćwiczenia! REWELACJA:)
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Cudne pomysły. Mam nadzieja że teraz uda mi się.
Proszę o materiały
Adrianna
Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Magda
Jestem początkującym logopedą, a pomysł na wywołanie głoski k – FANTASTYCZNY !!!. Bardzo chętnie skorzystam z pomocy, które Pani opracowała 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ewelina
Witam! Świetne, kreatywne materiały. Pracuje teraz z małymi pacjentami, którzy będą bardzo zadowoleni z tego typu ćwiczeń. Poproszę o podesłanie materiałów: egibowicz@gmail.com 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Barbara
Niesamowite pomysły…chwytam garściami z Pani bloga.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Marlena
Witam serdecznie!
Bardzo ciekawe zajęcia, świetny pomysł z “rączką” i nie tylko:-) Jestem początkującym logopedą i niezwykle cieszę się, że trafiłam na Pani stronę. Już wiem, że będę częstym gościem na Pani stronie. Jeśli się uczyć, to od najlepszych!!! Mam ucznia, który nie wymawia głoski k i jej dźwięcznego odpowiednika. Chciałabym bardzo skorzystać z Pani materiałów. Czy mogłabym poprosić? Pozdrawiam serdecznie! Marlena Bucholc
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ewa
Bardzo fajne różnorodne ćwiczenia, na pewno uatrakcyjnią dzieciom, czasami dla nich samych trudną terapię. Na pewno będę tu częściej zaglądać🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Baśka
Jak dobrze, że dotarłam na Pani bloga mam teraz 5 dzieci z ta wadą i dzieciom bardzo ciężko ćwiczyć. Super pomysły
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
agnieszka
Dzień dobry.
Chłonę wszystko, co jest na Pani stronie. Pomysły super, które (jeśli Pani pozwoli) wykorzystam. Suuuuper, suuuper!!!! Proszę i ja o materiały:)
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Agnieszka
Dzień dobry 🙂 Bardzo dziękuję za ten wpis – podzielenie się pomysłami i doświadczeniem. Jestem dopiero na początku drogi logopedycznej i każda wskazówka jest dla mnie bardzo cenna.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Iwona
Uwielbiam ludzi którzy wykonują swoją pracę z pasją. Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w logopedii i Pani pomysl już mnie zachwycił. Gdyby Pani zechciała się ze mną podzielić materiałami byłoby super. Iwona
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Monika
Pięknie, kreatywnie i ciekawie. Pomysł z ręką prosty i genialny. Chętnie skorzystam. Pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Patrycja
Poproszę o materiały, są świetne 🙂 pozdrawiam serdecznie :))
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ewelina
Super materiały i pomysły. Chętnie skorzystam w pracy z dziećmi. To dopiero mój początek, więc nie ukrywam że bardzo mi pomogą i ułatwią. Pozdrawiam 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Emilia
ŚWIETNA POMOC CHĘTNIE SKORZYSTAM
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa 🙂 Proszę zajrzeć do poczty 🙂
Ola
W bardzo ciekawy i przejrzysty sposób przedstawiła Pani przebieg przykładowego zajęcia z głoska k. Bardzo mi się podoba. Czy można prosić o materiały zastosowane w tym zajęciu? Będę bardzo wdzięczna 👍👏😍
Ola
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Elżbieta
Właśnie dziś trafiłam przypadkiem na Pani stronę Jestem zachwycona. To niesamowite że tak dogłębnie dzieli się Pani swoją wiedzą.Na pewno skorzystam z Pani wiedzy i pomysłów.Pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Beata
Bardzo ciekawe ćwiczenia. Szczególnie to z chrupkiem.
Mam teraz w terapii dziewczynkę 5 lat – udało się wywołać piękne K w izolacji, ale nie możemy przejść do sylab… Tu się nie udaje. Może ma Pani na to radę?
I bardzo chętnie poproszę o materiały. Pozdrawiam serdecznie 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Halina
Trafiłam tu przypadkiem. Rewelacyjna strona. Jestem początkującą logopedką i Pani rady są dla mnie bezcenne. Będę wdzięczna za materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Ewa
Powodzenie terapii w dużej mierze zależy od unikania monotonności i różnicowania, wzbogacania pomocy do ćwiczeń. Poprzez ciekawość motywujemy dziecko do wysiłku a tym samym trenowania artykulacji głosek. I to jest kolejny pomysł, który prowadzi do sukcesu. Brawo
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Aga
Dziś trafiłam przypadkiem na Pani stronę i Jestem zachwycona. To początek mojej pracy więc chętnie skorzystam z pomocy. Bardzo proszę o przesłanie materiałów
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Monika
A ja bardzo lubię Panią “czytać”, od dawna podglądam na fb i się inspiruję a teraz mam fana minionków, który ma problem z k oraz g i bardzo chętnie skorzystałabym z kart pracy 🙂 a przy okazji zapytam czy karty owocowe jeszcze się sprawdzają? 😉 pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉 Oczywiście, karty owocowe są genialne <3
Ela
Dzien dobry. Gratuluje kreatywnosci , fantastyczne pomysly do praktycznego zastosowania. Bede wdzieczna jako mlody stazem logopeda za udzielone wsparcie w postaci materialow. Pozdrawiam cieplo
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Agnieszka
Świetne pomysły warte rozpowszechnienia. ☺
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Sylwia
Rewelacyjne materiały do automatyzacji głoski. Można prosić o materiały😀
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Agnieszka
Podoba mi się… Chętnie się poczęstuję… Pozdrawiam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Małgorzata
Bardzo ciekawe zadania. Szczególnie urzekły mnie wzorzyste kury i jajka! Czy mogę prosić o materiały?
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Dagmara
Dzień dobry, jestem początkującym logopedą. Mam w jednej z grup szkolnych 8-letniego chłopca z podobnym problemem. Bardzo ciekawe są Pani propozycje (a Minionki trafione!). Jeśli można – skorzystam, Pozdrawiam i czekam na inne ciekawe propozycje.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Paulina
Super zajęcia – wykorzystam w swojej pracy
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Madzia
Swietne materiały, bardzo mi sie przydadza w pracy 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Magda
Witam, przez przypadek trafiłam na Pani stronę i jestem zachwycona. Jestem na początku pracy logopedycznej.Bardzo proszę o przesłanie materiałów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Kamila
Witam, w bardzo podobny sposób pracuje i na pocżatku wykorzystuje sobie “zaczynam mówić, już mówię” Michalak Widery, własnie tam są te rysunki rączek. Fajnie że mamy podobny pomysł:) Idąc dalej Od głsoki do słowa Bogadanowicz ma przegląd wszystkich głosek, fajnie zrobione:)
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
ewelina
witam, nie mogę wyjść z podziwu. genialna robota. jesli moge prosic na majla materiały bede ogromnie wdzieczna
eweton@wp.pl
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Daria
Świetny wpis, syn ma problem tot-kot. Staramy się ćwiczyć, ale tych sposób nie znałam. Poproszę o maila.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Natalia
Jestem początkującym logopedą i bardzo podobają mi się Pani materiały, są wręcz fenomenalne. Bardzo proszę o maila
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Violetta
Świetny materiał. Mam właśnie dziecko w terapii, które nie realizuje głoski K. Będę wdzięczna za materiały do pracy. Pozdrawiam Violetta
Anna
Witam.
Świetne materiały do terapii kappacyzmu.
Jeśli jest taka możliwość to jestem nim zainteresowana.
Gratuluję pomysłowości.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Bardzo fajny material👌 Osobiście bardzo lubię stosować różnorodność technik pracy i wielozmyslowosc 😉 Podoba mi sie włączenie pracy rak i słuchu fonemowego 👌 Chętnie skorzystam z materiałów 😉
Bardzo fajny materiał 😉 Osobiście lubię w pracy materiały , które angażują do pracy różne zmysły 😉 fajny pomysł z wykorzystaniem rak i słuchu fonemowego 👌 Chętnie skorzystam z Pani materiałów 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Dorota
Świetna inspiracja, bardzo mi pomoże mi w pracy z chłopcem, który nie może przebrnąć bariery automatyzacji tej głoski. Poproszę o materiał.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Paulina
Dzień dobry! Trafiłam na Pani artykuł i zaproponowane ćwiczenia bardzo mi się spodobały. Będę wdzięczna za ich udostępnienie. Pozdrawiam serdecznie! 😊
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Paulina
Super pomysł i zastosowane pomoce. Bardzo proszę o przesłanie materiałów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty 😉
Natalia
Bardzo mi się podobają Pani pomysły 🙂 Czy jest szansa na otrzymanie materiałów? Będę bardzo wdzięczna 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ola
Dziękuję za inspirację. Będę wdzięczna za udostępnienie materiałów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Małgorzata
Super pomysły na ciekawe zajęcia dla nieco zniechęconego już Leonka (mój 5 l. podopieczny). Bardzo proszę o materiały. Z góry serdecznie dziękuję. Podziwiam za kreatywność.
Pozdrawiam, Małgorzata
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Katarzyna
Doceniam Pani Wolę dzielenia się doświadczeniem 🙂 Niezwykle spodobał mi się pomysł z wykorzystaniem klamerek do oznaczania miejsca głoski w zaprezentowanych nazwach obrazków. Przyznaję, że wiele radości sprawia mi okazjonalna możliwość “odszyfrowywania” znaczeń 🙂 w przypadku substytuowania przez Dzieci głosek: “k” i “g” 🙂 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Oksana
Opracowane przez panią materiały są bardzo ciekawe a jednocześnie czytelne. Uśmiecham się i również proszę o przesłanie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Barbara
Bardzo podobają mi się Pani pomoce, w tym trudnym okresie próbuję pracować z dziećmi zdalnie, więc każdy pomysł jest na wagę złota,za Pani zgodą chętnie skorzystam z Pani ciekawych rozwiązań.
Serdecznie pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Adrianna
Wszystko krok po kroku i do każdego etapu podaje Pani kilka propozycji ćwiczeń, bardzo przydatne w naszej pracy takie uporządkowane materiały 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ola
Cudowne pomysły, nie mama żadnych pomocy na kappacyzm.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ada
Bardzo ciekawy artykuł. Kappacyzm w pigułce!!! Ciekawe i przydatne materiały do pracy, z których jeśli pozwolisz również skorzystam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Basia
Dobry wieczór ,
jest Pani genialną Adriano, jakże się cieszę, że mamy takie Panie , że było mi dane zobaczyć tę stronę. Podziwiam i gratuluję kreatywności:)
Chętnie skorzystam z Pani wsparcia:)
Życzę samych SUKCESÓW
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Beata
Wprawdzie piszę po roku od wpisu, ale mam nadzieję, że Pani zauważy moją prośbę. Podoba mi się niesamowicie pokazanie krok po kroku pracy z głoską [k]. To prawda, z reguły jest to wdzięczna praca i tak jak Pani, lubię terapię tej głoski. Czy mogę skorzystać z materiałów? Pozdrawiam. 😊
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ania
Dziękuję za ten wpis! Jestem początkującym i poszukującym logopedą. Widzę, jak wiele inspiracji potrzeba, by tę pracę wykonywać dobrze i ciekawie. Dziękuję za tę od Pani. Będę wdzięczna za materiały – urozmaicą terapię moich małych pacjentów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ola
Dzień dobry ! Świetne materiały, na pewno chętnie się zainspiruję piblikowanymi pomysłami w swoich terapiach 🙂
Byłabym ogromnie wdzięczna za przesłanie materiałów 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Basia
Wspaniały i przemyślany zestaw. Krok po kroku. Będę wdzięczna za przesłanie. Pozdrawiam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Aleksandra
Fantastyczne sposoby na wywołanie tak trudnej głoski 😉
Będę wdzięczna za przesłanie materiałów.
Pozdrawiam,
Aleksandra
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Katarzyna
Witam, bardzo ciekawe pomysły i fajne pomoce. Będę wdzięczna za przesłanie materiałów. Pozdrawiam serdecznie 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Ela
Ciekawe pomysły i karty pracy. Jeśli można otrzymać materiały to już z góry dziękuję.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
GOSIA
Super propozycje mało ćwiczeń na gloskę k poproszę materiały jeśli mozna
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Gosia
Super propozycje bo mało jest tego w propozycjach w Internecie na pewno się przyda w pracy poproszę o materiały jeśli można
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Katarzyna
Witam! Poproszę o materiały, chciałabym zapoznać się z nimi i wykorzystać je s swojej pracy. Dotychczasowe pomoce od Pani bardzo mi się sprawdziły. Dziękuje!!!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Małgorzata
Przeczytałam z ogromną ciekawością. Gotowy algorytm 🙂 postępowania przy trudnej głosce k. Serdecznie pozdrawiam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Klaudia
Właśnie trafił do mnie chłopiec, który nie realizuje głoski [k] więc jak najbardziej wykorzystam wszystkie pomysły w swojej pracy. Poproszę o materiały 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Patrycja
Świetne pomysły 🙂 odrysowanie ręki dziecka muszę wykorzystać na zajęciach. Zainspirowałaś mnie:) jeśli jest szansa poproszę o materiały na e mail pozdrawiam. pmajda@onet.pl
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Marta
Bardzo inspirujące propozycje ćwiczeń. Będę ogromnie wdzięczna za przesłanie materiałów. 🙂 Pozdrawiam serdecznie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Agata
Witam,
B. ciekawe ćwiczenia i gratis w postaci ćwiczenia motoryki małej:)
Będę wdzięczna za przesłanie materiałów
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Dominika
Super pomysły! Dzieci chętnie przy takich ćwiczeniach będą pracować!!!! Z miłą chęcią skorzystam z pomysłów i materiałów! Pozdrawiam serdecznie 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Beata
Świetna inspiracja, gratuluje pomysłów!
Bardzo proszę o wysłanie materiałów <3
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Kinga
Bardzo ciekawe zabawy i pomysły.
Będę wdzięczna za przesłanie materiałów. Pozdrawiam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Anna
Adrianno, podoba mi się Twój pomysł na realizację głoski “k”. O wykorzystaniu ręki nie pomyślałam 👍
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa, proszę zajrzeć do poczty
Natalia
Bardzo pomocny artykuł i propozycje na ćwiczenia z głoską . Będę wdzięczna za materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Aneta
Świetne pomoce, zwłaszcza dla tych (ja), którzy ze współczesnymi filmami dla dzieci są do tyłu, bo własne maluchy już urosły :). Pozdrawiam i proszę jeśli można o materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Karolina
Materiał bardzo pomocny 🙂 Mam problem na zajęciach z chłopcem i brakowało mi już pomysłów jak zachęcić go do współpracy 😀
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agata
Witam 🙂 bardzo ciekawe, kreatywne pomoce, na pewno przydadzą się w gabinecie
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Monika
Witam, bardzo ciekawe pomysły do pracy, szczególnie przy pracy nad słuchem fonemowym. Chętnie skorzystam i ja 🙂 Życzę kolejnych kreatywnych pomysłów 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Marta
Witam super materiały. Chętnie wykorzystam na zajęciach 🙂 Pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Monika
Dziękuję za stworzenie tak wspaniałego bloga! Odkryłam go dopiero w zeszłym miesiącu i bardzo żałuję, że tak późno. Codziennie czytam i nadrabiam zaległości, a że akurat trafiła do mnie dziewczynka, u której jest problem z usyskaniem głoski k, to pozwolę sobie pierwszy raz poprasić o materiały. Na pewno bardzo ułatwią i urozmaicą nam zajęcia 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Edyta
Bardzo fajna strona z ćwiczeniami. Mój synek właśnie ma problem z głoską k, g. Zamienia te głoski k na t, i g na d. Chętnie skorzystalibyśmy z Pani materiałów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Krystyna
Dzień dobry, bardzo kreatywne pomoce, bardzo się cieszę, że dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem. Obecnie pracuję z maluszkiem nad wywołaniem głoski k i będę wdzięczna za pomoc i udostępnienie Twoich pomysłów. Pozdrawiam serdecznie Krysia
krysiafish70@wp.pl
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agata
Dopiero trafiłam tutaj do Pani. Chyba będę częstym gościem ponieważ bardzo podobają mi się Pani pomysły:) Chętnie z nich bym skorzystała. Pozdrawiam!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Kinga
Dzień dobry, bardzo się cieszę, że trafiłam na Pani wpis 🙂 szukałam czegoś w sieci do ćwiczeń z głoską [k], a tu taka skarbnica! Kojarzę Panią z różnych forów logopedycznych z Facebooka, tym bardziej proszę o możliwość skorzystania z materiałów przygotowanych przez Panią 🙂
Pozdrawiam,
Kinga
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Anna
Pani Ado jest Pani “kopalnią pomysłów” 🙂 często przeglądam w celu inspiracji.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Joanna
Bardzo przydatny wpis i ciekawe pomoce. Chętnie z nich skorzystam 🙂 pozdrawiam serdecznie
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Ania
Bardzo ciekawe pomysły na pomoce logopedyczne, będę wdzięczna za przesłanie materiałów do wykorzystania na zajęciach z dziećmi.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Monika
Świetne i proste pomysły! Będę wdzięczna za materiały!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Dobrusia
Bardzo rzeczowy instruktaż i mnóstwo inspiracji- bardzo dziękuję. Chętnie skorzystałabym z materiałów do ćwiczeń 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Małgorzata
Super pomysły i pomoce cieszę się, ze trafiłam na Pani stronę, bardzo proszę o materiły i z góry dziękuję.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty
Edyta
Super materiały, wspaniałe inspiracje. Będę wdzięczna za przesłanie pomocy.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty
Natalia
Super pomysły. Materiały proste i nie przytłaczające dziecka. Do tego z pomysłem i ciekawe. Jeżeli istnieje możliwość przesłania materiału będę bardzo wdzięczna 🙂
Dominika
Bardzo podobają mi się Pani pomysły! Mam trochę podobnych rzeczy w swojej biblioteczce, ale n inne głoski, dlatego serdecznie prosiłabym o przesłanie tych:) Piękno tkwi w prostocie!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Grażyna
Pomysł konkretny, przejrzysty, który pomógłby mi, początkującej w zawodzie logopeda na efektywniejszą pracę z dziećmi. Byłabym wdzięczna za udostępnienie mi Pani materiałów.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Aleksandra
Super pomoce – nawet nie pomyślałam, ze może być taka pomoc -RĄCZKA z sylabami. Pracuje s przedszkolu integr. Jestem nauczycielem i mam pare godzin logopedii. Na pewno skorzystam z takiego pomysłu i oczywiście innych. Pozdrawiam
Monika
Rewelacyjne pomysły!! Bardzo chętnie skorzystam z takich pomysłów. Pozdrawiam 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Monika
Witam serdecznie! Dopiero rozpoczynam.prace jako logopeda, ale czytalam Pani blog z wielkim zainteresowaniem. Jest bardzo ciekawy. Poproszę o materialy.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Beata
Bardzo inspirujące ćwiczenia. Skorzystam z ćwiczeń na swoich zajęciach. Pozdrawiam,
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Joanna
dzień dobry. bardzo podobają mi się te pomysły.
chetnie z nich skorzystam 🙂 Będę wdzięczna za udostępienie
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Magdalena
Po raz kolejny skorzystam z Pani świetnych pomocy. Niby jest teraz wszędzie sporo materiałów, ale te Pani są przemyślane, konkretne, takie gotowe do pracy… Pozdrawiam i dziękuję!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Ewa
Bardzo ciekawe materiały i skuteczne pomysły na pracę z dziećmi. Gratuluję!
Bardzo proszę o materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Ula
Ciekawe pomoce. Myślę, że dzieciom będą się podobały: karmienie Minionka, wyszukiwanie sylab. Dzieci działają a to się im podoba. Super.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Kasia
Super podejście do głoski K. Będę wdzięczna za materiały 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Iwona Beata
Bardzo ciekawe pomoce, poproszę. Pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
ANNA
Pięknie to Pani opracowała będę wdzięczna za materiały
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Dagmara
Świetne ćwiczenia, ciekawe i myślę, że pomocne. Bardzo chętnie z nich skorzystam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Magda
Dzień dobry, dziękuję za inspirację i proszę o udostępnienie materiałów. Pozdrawiam. Magda
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Monika
Bardzo przydatny artykuł. Będę wdzięczna za materiały 😉
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Ma Pani niesamowite pomysły. Dzieci na pewno będą bardzo zaangażowane podczas wykonywania poszczególnych zadań. Będę wdzięczna za materiały.
Pozdrawiam serdecznie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Asia
Wspaniałe pomysły i świetna inspiracja 🙂 bardzo dziękuję, że dzieli się Pani swoją wiedzą!!!! Będę wdzięczna za materiały! pozdrawiam serdecznie 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Kasia
Świetny materiał. Będę wdzięczna, jeżeli się Pani nim podzieli.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Klaudia
Bardzo dziękuję za świetne pomysły do pracy na głoską K. Na pewno wykorzystam na swoich zajęciach. Proszę o materiały 😉 Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie! 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Magdalena
Bardzo przydatne materiały do pracy nad głoską K jestem początkującym logopedą napewno wykorzytam je na zajęciach. Pozdrawiam serdecznie.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Magdalena
Witam rozpoczynam właśnie pracę jako logopeda przedszkolny i szukam ciekawych materiałów na głoskę K. Chętnie skorzystałabym z Pani materiałów. Z góry dziękuje pozdrawiam.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Jola
Bardzo ciekawe materiały oraz opis jak je wykorzystać do pracy. Bardzo proszę o przesłanie materiałów i z góry dziękuję.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Nikola
Dzień dobry, wspaniałe pomoce, które z chęcią wykorzystałabym w pracy terapeutycznej. Bardzo proszę o możliwość przesłania materiałów 🙂 pozdrawiam!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Wszystko świetnie wytłumaczone, czy mogę prosić o materiały? Z góry bardzo dziękuję 🙂
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
IZA
Piękne materiały, świetne pomysły : ) jeśli można o nie prosić będę bardzo wdzięczna
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Kasia
Super inspiracje:). Dziękuję serdecznie
Będę wdzięczna za materiały:)
Serdecznie pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Justyna
Gratuluję wspaniałych pomysłów i dziękuję za inspiracje. Czy można prosić o materiały?
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agnieszka
Jako przyszła terapeutka logopedii czerpię z Pani inspiracje super pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Martyna
Bardzo ciekawe pomysły, inspirujący wpis! Czy mogę prosić o materiały? Jestem początkującym logopedą i Pani pomysłowe ćwiczenia na pewno uatrakcyjnią moje zajęcia.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Katarzyna
ŚWIETNE POMOCE I SUPER POMYSŁY. Chętnie wykorzystam :).
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Anna
Bardzo wartościowe wskazówki i kreatywny plan terapii. Bardzo poproszę o materiały.
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Gabriela
Witam, cudowne pomysły, zachęcą każdego smyka, który wymaga wsparcia języka 🙂 Jestem już trochę wypalonym logopedą i ogromnie się cieszę, że zetknęłam się dzisiaj z Pani materiałami. Będę garściami korzystać z Pani pomysłów. Pozdrawiam serdecznie!!!!!!!!!!!
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Agata
Świetne pomysły:) jestem zachwycona:) bardzo proszę o materiały:) serdecznie pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Malwina
Dzień dobry, bardzo ciekawe i pomocne materiały, czy można prosić o przesłanie na maila? Będę bardzo wdzięczna, pozdrawiam
Adrianna
Dziękuję za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Ola
Ciekawy wpis i pomocne materiały! Barwo 🙂
Adrianna
Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Ola
Dzięki Pani wiem co dzieciaki będą robić na kolejnych zajęciach! 🙂 Dziękuję!
Adrianna
Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Ela
Dzień dobry
Bardzo pomysłowe pomoce i obszerne. Poproszę o możliwość skorzystania z nich.
Dziękuję
Adrianna
Dziękuje za miłe słowa. Proszę zajrzeć do poczty.
Lidia
Dzień dobry! Jak zwykle pomysłowe i ładnie wykonane pomoce! Czy mogę prosić o możliwość skorzystania z nich ? ❤️